Соціальну рекламу щодо автомобільних ременів безпеки влітку планують поширити всією Україною.
Про це повідомив голова координаційної ради “Асоціаціїї зовнішньої реклами Укарїни” Артем Біденко на засіданні круглого столу.
На його думку, “сітілайти” із цією рекламою вирішать одну з трьох проблем — особисту безпеку всередині автомобіля. “Тема безпеки дуже актуальна для України, оскільки аварійність надзвичайно зростає. А якщо населення буде використовувати ремені безпеки, то, за словами експертів, смертельні випадки вдасться скоротити у два рази”, — наголосив А. Біденко
За його словами, у квітні та впродовж травня ця соціальна реклама висітиме в Києві, а влітку її планують поширити всією Україною.
Нагадаємо, що ця соціальна реклама організована в рамках пропагандистської акції “Пристібнись”, яку “Асоціація зовнішньої реклами” проводить спільно зі Всесвітньою громадською організацією “Асоціаця безпеки дорожнього руху”.
М. Мамаєва />