Від сьогодні на телебаченні буде транслюватися другий блок соціальної реклами, спрямованої на популяризацію української мови — «Наша мова».
Як передав кореспондент Голос UA, про це сьогодні на прес-конференції повідомив міністр культури та туризму Василь Вовкун. />
За його словами, з метою активізації української мови в інформаційному просторі та її популяризації у масовій свідомості з серпня на телеекранах транслюється ролик «Наша мова». Всього сюжетів 24, кожен з них відображає одну українську область та вживання української мови в ній.
«Українська мова має бути актуальною та живою у в Україні. З цією метою ми створили рекламний ролик «Наша мова»», — зазначив режисер та директор Державної агенції промоції культури України Ігор Купрій. — Від серії до серії постає галерея портретів носіїв української мови, серед яких можна зустріти найрізноманітніших за соціальним статусом, віком, статтю та освітою людей».
Основна загальна ознака ролика, за словами його режисера, — позитив в погляді у майбутнє, оптимізм, відсутність зневіри та любов до рідного краю, до своєї мови та серйозне ставлення до національної культури.
Продовжуватиметься трансляція роликів до початку 2009 року. Взагалі матеріал було розіслано на 41 центральний та регіональні канали України.
Бюджет рекламної кампанії складає 490 тис. гривень.