ГолосUA
08:31 23/01/2009

Реклама в медіа дешевшає

Українські мас-медіа знизили вартість реклами на поточний рік через фінансову кризу.

Як пише газета «Экономические известия», вітчизняні телеканали визначилися з розцінками на рекламу на 2009 рік, запровадивши при цьому нову систему продажів та знижок,

Вперше початок року ознаменувався не звичною для всіх медіа інфляцією, а дефляційними процесами, викликаними скороченням маркетингових бюджетів найбільших рекламодавців країни, повідомляє видання. Казати про те, наскільки змінилась вартість реклами на тому чи іншому каналі, дуже складно, адже згідно з новою схемою продажів, кінцева ціна для рекламодавця залежатиме виключно від бюджету кампанії: чим він більший, тим більша знижка. Проте все ж таки, якщо порівнювати прайсові розцінки на телерекламу на початку 2008 року і на початку 2009 року, то можна казати про те, що загалом реклама подешевшала.

Згідно з результатами дослідження експертної групи «Kwendi», вартість ТБ-реклами у гривні зменшилась на 7%.

Втім, пишуть «Экономические известия», варто відзначити, що, на відмінну від каналів групи «Інтер» і «Нової комерційної телегрупи», які зафіксували ціни хоч у доларах, проте за курсом 5,05 грн/1$, друга кнопка вітчизняного телеефіру, канал «Студія 1+1», продовжує наполягати на курсі 7,5грн/1$. За словами генерального директора «Publicis Group Ukraine» Олега Попенка, зрештою «каналу або доведеться прийняти вже продиктовані правила гри, або він ризикує втратити найбільших рекламодавців (наприклад, Procter&Gamble)».

Рекламне здешевлення також пояснюється традиційним сезонним спадом активності рекламодавців. Наприклад, у прайсі сейлз-хауса «Сфера-ТБ» (продає рекламу на каналах «Україна», «5 канал», «Київ», «MTV-Ukraine», «Футбол») передбачена спеціальна сезонна знижка у межах 30-40% на січень і 10-15% — на лютий.

 

Читайте также по теме