Російська група управління польотами повинна відповідати у суді “за сприяння аварії” літака з польською делегацією на борту.
Про це заявив заслужений штурман-випробувач СРСР Олег Коршунов в коментарі ГолосUA.
За його словами, диспетчер посадки та керівник групи управління польотами не тільки “не допомагали екіпажу, а й погіршували ситуацію”. “Вони зобов’язані були, коли літак перебув на відстані 2 кілометри на висоті 100 метрів, запитати в командира літака чи він бачить посадкову смугу і повинні були віддати наказ заходити на друге коло. Вони ж мовчали до останнього моменту, хоча бачили, що відбувається”, — наголосив він.
На переконання О. Коршунова, диспетчери вели себе “непрофесійно та дезінформували льотчиків”. “Вони мовчали до останнього і не вдалися до жодних вказівок, хоча й називають себе керівниками польотів. Ця пасивність і призвела до такої трагедії”, — наголосив експерт.
Водночас, фахівець відкинув версію про “злий намір з чиєїсь сторони”. “Цю версію я абсолютно відкидаю. Тут знову ж таки спрацював психологічний фактор — ніхто не хотів брати на себе відповідальність за скасування посадки літака з високопосадовцями на борту. Думаю, що, принаймні, диспетчери повинні відповідати за свою бездіяльність в суді”, — резюмував він.
Нагадаємо, що літак Ту-154, яким летіли президент Польщі Лех Качиньський із дружиною, а також польські міністри та інші чиновники, розбився в Росії під Смоленськом 10 квітня 2010 року.
Керівництво Польщі прямувало до Катині вшанувати пам’ять розстріляних польських офіцерів. Унаслідок катастрофи загинули всі 96 осіб, які були на борту.