ГолосUA
07:52 30/07/2010

Росія відмовляється від українських двигунів на Ан-148

Росія вдалася до конкретних дій із заміни на літаках Ан-148 двигунів Д-436-148 запорізького "Мотор Січ" на "SaM146" виробництва російського "Сатурну" і французької "Snecma".

Воронізький авіазавод отримав від "Ильюшин Финанс Ко" літак для необхідного тестування. Без згоди української сторони прийняти рішення про заміну двигуна неможливо, проте експерти вважають, що Росія може вплинути на цей процес за допомогою політичних важелів.

У вівторок, 27 липня стало відомо, що авіакомпанія "Россия" вирішила передати літак Ан-148 Воронізькому авіазаводу (ВАСО) для вивчення можливості використання російсько-французького двигуна "SaM146" на літаку Ан-148.

До 25 вересня проводитиметься порівняння характеристик російсько-французького і українського двигунів.

У "Ильюшин Финанс Ко" уточнили, що літак прибуде на ВАСО сьогодні. У прес-службі ДП "Антонов" повідомили, що знають про плани "Ильюшин Финанс Ко". Прес-секретар підприємства Оксана Трофимчук заявила, що установка нового двигуна вимагає згоди розробника. Від детальніших коментарів вона відмовилася.

Президент "Мотор Січ" В’ячеслав Богуслаєв вважає такий поворот подій тиском на підприємство: "Росія хоче, щоб ми понизили вартість двигуна, але цього не станеться, тому що у нас сертифікована продукція і є попит". За словами Богуслаєва, ВАСО не може зробити розробки без схвалення "Антонова". До того ж в Росії "SaM146" повинен пройти сертифікацію.

"Втім, якщо Росія захоче дістати згоду, а "Антонов" відмовить, то вони знайдуть важелі в уряді і швидко домовляться",- вважає партнер юридичної фірми "Ильяшев и партнеры" Роман Марченко.

За матеріалами: Коммерсант-Украина />  

Читайте также по теме