Росія повністю поновить виробництво літаків Ан-124 «Руслан» до 2016 року.
Про це заявив президент російської Об’єднаної авіабудівної корпорації Олексій Федоров, повідомили власному кореспонденту ГолосUA у Москві у прес-службі ОАК.
За словами Федорова, відновлення технологій зі спорудження цього літака коштуватиме близько 500 мільйонів доларів. Певну частину інвестицій ОАК очікує від держави, оскільки Міністерство оборони Росії виступає головним замовником цих літаків. Водночас відновлення виробництва «Русланів» включено до російської Держпрограми озброєнь на 2011-2020 роки, обсяг фінансування якої перевищить 20 трильйонів рублів. При цьому відновлення будівництва літака, за оцінкою ОАК, обійдеться Росії в 17 мільярдів рублів.
Як повідомляв ГолосUA, про намір відновити виробництво «Русланів» Росія оголосила у 2009 році. «Руслан» буде поставлятися замовникам у модернізованій версії, яка отримає оновлені двигуни, цифрову кабіну пілота і нові бортові системи. Крім того, вантажопідйомність літака збільшиться з 120 до 150 тонн, а дальність польоту — до чотирьох тисяч кілометрів.
Ан-124 є найбільшим у світі серійним транспортним літаком. Розроблений у Києві на АНТК імені Антонова. Серійно випускався з 1982 року на київському заводі «Авіант» та ульяновському підприємстві «Авіастар». Виробництво було припинено у 2004 році, але вже через три роки Росія та Україна почали домовлятися про поновлення серійного виробництва. Зараз попит на ці літаки у світі перевищує 70 машин. Серед замовників – Міністерство оборони Росії, авіакомпанія «Волга-Дніпро» та інші перевізники.