Без будівництва транспортних розв’язок через три роки Севастополь може зіткнутися з найжорстокішою проблемою транспортних пробок та за їх кількістю перетворитися на Москву.
Про це розповів директор "Дорожньо-експлуатаційного управління" Севастополя Олександр Галкін.
За його словами, основна проблема міста полягає в тому, що Севастополю довелося практично повністю відбудовуватися заново після Великої вітчизняної війни в 50-і роки. У той час дороги, магістралі та транспортні розв’язки створювалися з урахуванням порівняно невеликої кількості транспортних засобів. Наразі вимоги підвищилися в багато разів, оскільки в середньому показник становить 1200 машин на одну сучасну транспортну розв’язку за годину.
На думку чиновника, якщо автопарк в місті буде рости тими ж темпами, що й до кризи, то навіть нещодавно збудовані транспортні розв’язки стануть переобтяженими.
Незважаючи на те, що поки транспортний колапс у Севастополі не відбувся, необхідно відповідну ймовірність передбачати.
Зазначимо, що в Москві щорічний фінансовий збиток від заторів, за підрахунками фахівців, становить близько 40 млрд руб. І це тільки за врахуванням втрати часу і негативного впливу транспорту на навколишнє середовище.
При цьому в російській столиці для вирішення проблеми експерти наполягають на будівництві нових розв’язок і розширення "вузьких місць", адже не секрет, що дороги просто не розраховані на зростання з кожним роком кількості автівок.
Як повідомлялося раніше, Київ за завантаженістю доріг у ранкові години пік також впритул наблизився до Москви. В українській столиці багато вулиць, де рух завдає труднощів практично весь час.
За матерілами: Форпост