Для того, щоб “Луганськтепловоз” був проданий без порушень, потрібно внести зміни до законодавства.
Таку думку висловив керівник аналітичного департаменту інвестиційної компанії “ТАСК” Андрій Шевчишин у коментарі кореспонденту ГолосUA.
“Питання є багатогранним, оскільки треба враховувати інтереси обох сторін. Я впевнений, що можна сформувати якийсь законодавчій акт, що дозволить обійти дану норму закону (за законом кошти, отримані за приватизацію “Луганськтепловозу” уряд мав отримати від “Брянського машинобудівного заводу” до 31 серпня — ред.)”, — сказав він. /> ГОЛОС
За словами експерта, йдеться не про внесення загальних змін у законодавство, а винятково про законодавче оформлення продажу “Луганськтепловозу”. Саме такий шлях, переконаний експерт, призведе до компромісу у спірній ситуації.
На думку А. Шевчишина, конфлікт буде вирішений на користь російської сторони, “через парламент, шляхом прийняття додаткового нормативного акту, що дозволить здійснити дану операцію”.
Нагадаємо, у кінці серпня закінчився строк перерахування грошей за українське підприємство “Луганськтепловоз”, продане 29 червня 2010 року. Конкурс виграла дочірня компанія російського “Трансмашхолдингу” — “Брянський машинобудівний завод” (Росія). Він повинен був, згідно з українським законодавством, перерахувати гроші за “Луганськтепловоз” протягом трьох місяців, однак вони й досі не сплачені. Фонд державного майна пропонував “Брянському машинобудівному заводу” розірвати угоду купівлі-продажу “Луганськтепловозу” за згодою сторін.
І. Носальська