ГолосUA
07:26 02/08/2009

Стали відомі імена українців, що загинули у Швеції

Міністерство транспорту та зв’язку України створило групу експертів, яка найближчим часом має відбути на місце катастрофи судна «Langeland» для участі у розслідуванні.

 

Про це ГолосUA повідомила прес-служба міністерства транспорту та зв’язку.

За результатами запиту, наданого Морською адміністрацією України до Морської адміністрації Швеції, стало відомо, що суховантажне судно «Langeland» належить судноплавній компанії «Myklebusthaug Management AS.» (Норвегія). Воно перебувало під наглядом класифікаційного товариства Bureau Veritas.

Корабель «Langeland», який перевозив із Швеції в Норвегію будівельне каміння, потрапив у шторм силою до 9 балів та затонув. Через штормові умови шукати судно досить важко.

До пошуково-рятувальних робіт залучили три гелікоптера, два літаки та шість рятувальних суден берегової охорони Швеції, а також кораблі, що перебували в районі катастрофи. Пошуково-рятувальну операцію координував Морський рятувально-координаційний центр м. Ґетеборг (Швеція).

МРКЦ м. Ґетеборг надав інформацію про українських громадян зі складу екіпажу аварійного судна, які були ідентифіковані відповідно до даних автоматизованої інформаційної системи Держфлотінспекції України «Реєстр посвідчень особи моряка»: Лактюхін Геннадій Михайлович (народився у 1964 р.) та Ірашов Сергій Григорович (1962 р. народження);

Моряків працевлаштували на судно за посередництвом ТОВ «Морська агенція «Наутілус» (м. Миколаїв). За інформацією представників Морської адміністрації Швеції, 1 серпня 2009 року о 15:55 (за київським часом) операцію з пошуку та рятуванню офіційно завершено. Екіпаж суховантажного судна «Langeland» вважається зниклим безвісті.

Нагадаємо, 31 липня о 07:00 (за київським часом) шведські рятувальні служби отримали сигнал лиха з аварійно-рятувального буя суховантажного судна «Langeland». Для пошуку судна було організовано повітряну розвідку силами гелікоптерів та літаків. За інформацією рятувальних служб, судно затонуло біля берегів Швеції. До складу екіпажу входило шестеро осіб, серед яких чотири (в тому числі капітан судна) – громадяни Російської Федерації та двоє – громадяни України.

 

Читайте также по теме