ГолосUA
10:40 03/04/2010

Тестування призвело до втрати якості освіти – Табачник

Запровадження тестування для випускників шкіл призвело до втрати якості освіти, тому зміни правил вступу у вищі навчальні заклади, які нині ініціювало Міносвіти, є виправданими.

Про це заявив міністр освіти і науки України Дмитро Табачник в ефірі «Великої політики» на «Інтері», передав кореспондент ГолосUA.

«Суспільство значним чином, про це треба говорити правду, втратило якість освіти. Вже декілька років учні старших класів закидали на полицю підручники з багатьох предметів і займалися лише тими, які вони обирали собі для тестування. Крім того, уходив у нуль, «нижче плінтуса», авторитет вчителя. За допомогою тестів можна було заробити балів майже у 60 разів більше, ніж за десять років у школі», – сказав він.

На думку міністра, найголовніше у підвищенні якості освіти – подолати розрив між середньою та вищою школою, щоб батьки не змушені були займатися репетиторством. «Це я вважаю стратегічним завданням міністерства», – підкреслив він.

За словами Д. Табачника, «моніторинг освіти показав страшну картину: у Київському політехнічному інституті з тих, хто написав тести на 180 та більше балів , після першого семестру 64% не змогли здати фізику на першому курсі, та 53% — математику. Це говорить про те, що тестування не є панацеєю, треба враховувати й атестат, щоб отримувати гармонійну людину. Але, разом із тим, підвищувати якість тестування».

Нагадаємо, до правил вступу у вищі навчальні заклади до наступного року будуть внесені зміни. Знання абітурієнта оцінюватимуться за трьома складовими: результатами зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), середнім балом шкільного атестата, перерахованим за 200-бальною шкалою, і оцінкою вишу, яка може виставлятися, наприклад, за наслідками співбесіди або тестування абітурієнта на професійну придатність. Минулого року знання абітурієнтів оцінювалися лише за результатами ЗНО.

І. Носальська

 

Читайте также по теме