ГолосUA
14:22 09/01/2009

Томенко пропонує телевізійникам забути про рекламу тютюну та алкоголю

Віце-спікер Верховної Ради України Микола Томенко рекомендує телебаченню забути про рекламу алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

Про це він повідомив під час інтернет-конференції у ЛИГАБізнесІнформ, коментуючи окремі норми Закону «Про внесення змін у деякі законодавчі акти України про рекламу».

Водночас, за його словами. Закон «Про внесення змін у деякі законодавчі акти України про рекламу» не забороняє написання назв торговельних марок, а лише забороняє їх озвучування.

Нагадаємо, 1 січня 2009 року набрали повноважень окремі норми Закону «Про внесення змін у деякі законодавчі акти України про рекламу», який прийняли у березні 2008 року, та посилюючі обмеження на рекламу алкогольних та табачних виробів.

 

Читайте также по теме