Віце-спікер Верховної Ради України Микола Томенко рекомендує телебаченню забути про рекламу алкогольних напоїв та тютюнових виробів.
Про це він повідомив під час інтернет-конференції у ЛИГАБізнесІнформ, коментуючи окремі норми Закону «Про внесення змін у деякі законодавчі акти України про рекламу».
Водночас, за його словами. Закон «Про внесення змін у деякі законодавчі акти України про рекламу» не забороняє написання назв торговельних марок, а лише забороняє їх озвучування.
Нагадаємо, 1 січня 2009 року набрали повноважень окремі норми Закону «Про внесення змін у деякі законодавчі акти України про рекламу», який прийняли у березні 2008 року, та посилюючі обмеження на рекламу алкогольних та табачних виробів.