Понад 74% приміських електропоїздів «Укрзалізниці» потребують ремонту.
Як повідомила прес-служба «Укрзалізниці», незважаючи на незадовільний технічний стан, вони продовжують перевозити пасажирів.
На даний момент на коліях курсують поїзди, котрим науково-технічними лабораторіями подовжено нормативний термін. Серед них — майже 57% електропоїздів постійного та змінного струму, 92% дизель-поїздів. З них нагального капітального ремонту потребує 111 секцій електропоїздів та 32 секції дизельних поїздів.
Проблема старіння поїздів є однією з найгостріших проблем, які стоять перед «Укрзалізницею». Для її вирішення розроблено «Комплексну програму оновлення залізничного рухомого складу України на 2008-2020 роки». Для закупівлі нових поїздів не вистачає коштів, єдиним виходом із ситуації, що склалася, є ремонт рухомого складу. />
Нагадаємо, збитки залізниць України від приміського сполучення за 9 місяців поточного року склали 1,37 млрд. грн., експлуатаційні витрати – 1,6 млрд. грн. У середньому за добу перевезення пасажирів у приміському сполученні обходилися залізницям у 5,8 млн. грн. Це на 22,6% більше ніж у 2007 році. Загалом за останні 5 років збитки від приміських пасажирських перевезень зросли з 698,5 млн. грн. (на 2003 рік) до 1,3 млрд. грн. (у 2007 році).
Сьогодні на 1 відправлений поїзд збитки складають 2794,5 грн.