«Київстар», «МТС-Україна» й «Астеліт» визнали, що вводили споживачів в оману щодо вартості своїх послуг, рекламуючи «нульові тарифи».
Напередодні на засіданні Антимонопольного комітету вони пообіцяли відмовитися від подібної політики в майбутньому.
Антимонопольний комітет визнав рекламну діяльність трьох провідних операторів мобільного зв’язку – «Київстару», «МТС-Україна» та «Астелиту» (ТМ life:)) – недобросовісною.
Їх реклама «нульових тарифів» вводить споживачів в оману щодо реальної вартості послуг. А інформація про збір до Пенсійного фонду вказана дрібним шрифтом, що створює труднощі для ознайомлення.
Раніше заборона на «нульові тарифи» по зверненню «Київстару» ввела Нацкомісія регулювання зв’язку, але оскільки він носив рекомендаційний характер, компанії його ігнорували.
«Тепер оператори пішли на співпрацю з нами і готові виконати вимоги комітету»,– заявив в.о. глави Антимонопольного комітету Олександр Мельниченко.
За матеріалами: Освітній портал