ГолосUA
05:27 25/09/2009

Церква вважає, що реклама алкоголю повинна піддаватися більш жорсткій цензурі

Реклама алкоголю повинна піддаватися більш жорсткій цензурі.

Таку думку висловив журналістам голова Синодального відділу інформації УПЦ Московського патріархату о. Георгій, передав кореспондент ГолосUA.

В основі реклами алкоголю, підкреслив о. Георгій, майже завжди лежить те, що Церква вважає гріхом.

«За допомогою фільмів і реклами формується певний тип споживання алкоголю, стереотипи, притаманні молодіжному середовищу», — сказав він.

Представник Церкви наголосив, що не все можна зробити за допомогою заборон, однак певна цензура у цьому питанні повинна бути.

Він також зазначив, що «держва, на жаль, на сьогодні не є моральним взірцем, бо існує корупція у всіх ешелонах влади, і тому вона не здатна здійснювати подібну цензуру».

Тому, на думку о. Георгія, виробники алкоголю, рекламники, та ЗМІ повинні здійснювати самоцензуру, бо питання надзвичайно важливе.

«Ставлення Церкви до алкоголю, як такого, знаходиться між двома цитатами: у першій говориться, що «вино розвеселяє людське серце», а друга застережує від зловживання вином, «щоб не увійти у блуд»», — висловився голова Синодального відділу інформації УПЦ Московського патріархату .

За його словами, відсутність культури споживання алкоголю є, у значній мірі, проблемою сім’ї. «Дуже велика відповідальність лежить на батьках», — сказав о. Георгій.

І. Носальська

 

Читайте также по теме