Цього року у столиці на 28 % скоротилась кількість місць стихійної торгівлі порівняно з минулим роком.
Про це повідомили кореспонденту ГОЛОС.UA в прес-службі міської адміністрації з посиланням на заступника міського голови Володимира Головача. />
За його словами, реклама про небезпеку стихійної торгівлі дає свої результати. «Торгувати з асфальту нині стає невигідно, оскільки кияни надають перевагу купівлі товарів на цивілізованих ринках, де, до речі, є вільні місця, а отже немає жодної потреби розкладати свій крам під ноги пішоходів», — зазначив він.
Також Володимир Головач зауважив, що наразі у райдержадміністраціях працюють групи з представників правоохоронних органів, ветеринарної, санітарної служби, пожежних, фахівців відділів благоустрою, які відстежують місця стихійної торгівлі і вживають заходи з їх ліквідації.
За даними податківців, щорічно від стихійної торгівлі міський бюджет втрачає 1 мільйон гривень.