ГолосUA
07:53 05/10/2009

ЦВК затвердила вартість ефірного часу на президентських виборах

Центральна виборча комісія України затвердила положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в ЗМІ для проведення передвиборної агітації в період президентської виборчої кампанії.

Відповідне рішення Центрвиборчком прийняв на засіданні 2 жовтня, проте подробиці були оприлюднені трохи пізніше, повідомили ГолосUA у прес-службі ЦВК.

Документ узгоджений з Національною радою з питань телебачення і радіомовлення та Державним комітетом телебачення і радіомовлення. Згідно з положенням, показник вартості розраховується за формулою: СВП = В / К.

При цьому СВП — це середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (1 / 8 сторінки, смуги друкованого ЗМІ) або ефірного часу (секунда такого часу); В — виручка ЗМІ від розповсюдження комерційної реклами за четвертий квартал 2008 року; К — кількість одиниць друкованої площі (ефірного часу), наданих для розповсюдження комерційної реклами.

Також у положенні визначається, що зараз політичні сили, які зареєстровані після закінчення четвертого кварталу 2008 року, розраховують СВП на підставі відомостей за весь період з початку діяльності.

При цьому розмір СВП не повинен перевищувати СВП газети «Голос України», Національної телекомпанії України та Національної радіокомпанії України.

ЗМІ можуть розраховувати середньозважений показник вартості одиниці друкованого часу (ефірного) окремо для робочих і окремо для вихідних та святкових днів, а також окремо для різних за кількістю потенційної аудиторії (прайм-тайм, перша смуга тощо)

Розцінки вартості одиниці друкованої (ефірної) площ для розміщення матеріалів передвиборної агітації за рахунок коштів фондів кандидатів у Президенти встановлюються ЗМІ до 11 жовтня включно, який не може перевищувати СВП. Розцінки вартості одиниці друкованої (ефірної) площ не можуть змінюватися протягом виборчого процесу.

Положенням забороняється ЗМІ надавати знижки на оплату друкованої (ефірної) площі окремому кандидату в Президенти. Електронні ЗМІ всіх форм власності зобов’язані до 18 жовтня включно надіслати ЦВК розцінки вартості одиниці ефірного часу і опублікувати їх у газетах «Голос України» та «Урядовий кур’єр».

Як повідомляв ГолосUA, 30 вересня ЦВК затвердила календарний план організаційних заходів з підготовки та проведення виборів Президента 17 січня 2010 року і оприлюднила його 1 жовтня.

 

Читайте также по теме