Територіальні управління Держспоживстандарту України в справах захисту прав споживачів виявили порушення у 65,4% перевірених протягом першого півріччя 2009 року підприємств у сфері житлово-комунального господарства. Про це заявила Голова Держспоживстандарту України Лариса Лосюк під час розширеного засідання Колегії Держспоживстандарту України.
За її словами, протягом цього періоду територіальні управління перевірили 653 суб’єкти господарювання, що надають житлово-комунальні послуги. У 427 із них були виявлені різного роду порушення вимог нормативно-правової бази. В цілому ж було виявлено 1296 порушень.
За результатами перевірок суб’єктам господарювання видано 273 приписи про припинення порушень прав споживачів. На 427 посадових осіб накладено адміністративних штрафів на суму 54,7 тис. грн. До підприємств-порушників застосовано адміністративно-господарські санкції на суму 223,8 тис. грн. />
Як зазначила Голова Держспоживстандарту, на сьогодні ситуація у сфері надання житлово-комунальних послуг залишається складною: з одного боку відбувається постійне підвищення тарифів на послуги, з іншого – послуги надаються неналежної якості. Про це свідчить велика кількість скарг щодо порушення прав споживачів при наданні послуг з тепло-, водо-, електро- та газопостачання, водовідведення та утримання житлового фонду і прилеглих територій. Так, протягом першого півріччя 2009 року до територіальних управлінь у справах захисту прав споживачів надійшли 2062 скарги споживачів. За результатами їхнього розгляду задоволено вимоги споживачів, які були поставлені у 1749 скаргах (84,8%).