ГолосUA
10:19 01/04/2010

У Черкасах працівників колишніх ЖЕКів навчають спілкуватися із клієнтами

У березні приблизно 30 працівників черкаських служб утримання будинків (колишні ЖЕКи) пройшли спеціальні тренінги, під час яких їх навчали правилам спілкування з клієнтами.

Про це кореспонденту ГолосUA повідомили у прес-службі міськвиконкому.

За словами Юрія Гончарова, директора КП Черкаська СУБ “Митниця”, такі семінари є вкрай необхідними. Оскільки, на його переконання, нині варто “відходити від радянського стереотипу, коли працівник комунального підприємства є “царем і богом”, а починати жити за сучасними ринковими мірками”.

Юрій Гончаров упевнений, що стару систему взаємодій між СУБами і населенням необхідно перебудовувати і переходити на новий етап відносин.

“Мешканці багатоповерхових будинків, сплачуючи кошти за квартплату, наймають нас на роботу, вони є нашими роботодавцями. Про стереотип “мешканці нам винні” треба забувати. Зараз головним принципом нашої роботи має стати: “Ми повинні робити те, за що нам платять”. Тренінги — перший крок у цьому напрямку” — зазначив Юрій Гончаров.

В. Середа

 

Читайте также по теме