У Франції через кризу різко впали ціни на шампанське.
Великі мережі французьких супермаркетів нині ведуть справжні цінові війни. На вході до магазинів висять написи: «Шампанське за акційною ціною».
Таким дешевим шампанське у Франції не було вже давно. На пляшках у вітринах наліплені наклейки «знижка до 30%». Пляшки, які коштують по 13 євро, нині можна купити за 10. Деякі сорти нещодавно можна було придбати навіть за 8,5 євро, зазначив керівник з продажу великої мережі супермаркетів Leclerc Себастьєн Роберт.
Світова економічна криза дуже вдарила по виробниках шампанських вин у Франції. Обсяги експорту значно скоротилися — на деяких ринках навіть до 60%. Особливо впав попит на цей шляхетний французький напій у США та Великій Британії, також обсяги продажу шампанського значно зменшилися в Росії, повідомив французький Комітет зі збуту шампанського (CIVC). Загальне скорочення експорту за 2009 рік становитиме до 15%, прогнозує об`єднання виробників шампанського.
Як повідомив речник CIVC Даніель Лорсон, через різке скорочення попиту великі імпортери накопичили в себе значні обсяги вина. Тож, імпортери зменшують замовлення, внаслідок чого у виробників теж накопичується надлишок нерозпроданого шампанського. Нині у французьких виробників шампанського у підвалах зберігається понад мільярд пляшок.
У зв’язку з цим власники престижних брендів шампанського вдалися до небачених кроків. У пляшках під невідомими марками вони продають у торговельних мережах за низькими цінами свій шляхетний напій. Таким чином і шампанське продається, і престижна марка не заплямовує свій імідж низькими цінами.
«Виноробам потрібні гроші, аби забезпечити собі наступний врожай», — зауважив С. Роберт.
За матеріалами: Німецька хвиля