У Харкові та Черкасах зафіксовані перші випадки “чорного піару”.
Про це повідомив прес-секретар громадянської мережі “ОПРА” Дмитро Гнат на прес-конференції у столиці, передав кореспондент ГолосUA.
“Один із найбільш резонансних прикладів використання “чорного піару” під час цієї кампанії — розповсюдження у Харкові друкованого видання, стилістикою та дизайном подібного на газету “Коментарі”, — сказав він.
За словами Д. Гната, на початку вересня перша шпальта цього видання з’явилася на носіях зовнішньої реклами, де були зображені спотворені обличчя третього Президента Віктора Ющенка, екс-прем’єр-міністра Юлії Тимошенко та кандидата на посаду мера Харкова Арсена Авакова із заголовком “Обличчя старої влади”. Проте газета “Коментарі” домоглася того, що зовнішня реклама була демонтована.
Представник громадянської мережі зазначив, 27 вересня у центрі Харкова невідомі молоді люди розповсюдили великий наклад газети, що містила образливі матеріали щодо кандидата на посаду мера Харкова Арсена Авакова, при чому вихідні дані у газеті надруковані не були.
Інший приклад “чорного піару” був помічений у Черкасах, де по місту невідомі особи розклеїли у великій кількості наклейки образливого змісту. На них було написано: “Хто стоїть за Одаричем?”. Д. Гнат зазначив, що вони також не мали жодних вихідних даних та ображали честь і гідність чинного мера Черкас.
К. Коваленко />