Департамент «Євро-2012» Львівської міської ради представив Концепцію волонтерської служби УЄФА Євро-2012 згідно з якою до організації Чемпіонату Європи з футболу 2012 року у Львові потрібно буде залучити 940 волонтерів.
Про це повідомили у прес-службі львівської міської ради, передав кореспондент ГолосUA.
Концепцією визначено створення 13 підрозділів волонтерської служби, серед яких: інформаційно-довідковий супровід вболівальників та туристів, робота у фан-посольствах, фан-кемпінгах, медіа-центрі, забезпечення роботи фан-зони, мовна підтримка служб безпеки, робота у волонтерському центрі, обслуговування людей з особливими потребами, служба оформлення міста, перша медична допомога, організація інших фан-заходів, які відбуватимуться у місті, а також джокери та лідери. У кожному із підрозділів виокремлено кілька напрямків роботи, визначено кількість локацій, де будуть працювати волонтери та кількість змін на кожен напрямок.
Основні вимоги до волонтерів – це набуття 18-ти років на момент проведення турніру, володіння англійською мовою і найголовніше – усвідомлене рішення стати волонтером та бажання допомогти. З волонтерами укладатиметься угода, що фіксуватиме обов’язки сторін, на час роботи волонтери повинні бути застраховані.
«Офіційна реєстрація волонтерів розпочнеться влітку 2011 року та триватиме до грудня 2011 року. Впродовж січня-березня ми повинні провести кваліфікаційний відбір кандидатів, а до середини березня 2012 року обрати волонтерів, які будуть нам допомагати в організації УЄФА Євро-2012 у Львові. Оскільки Чемпіонат Європи з футболу – третя за масштабом подія в світі, очікуємо також відсоток іноземних волонтерів», – начальник управління інформації та промоцій департаменту «Євро-2012» Соломія Білонога.
Л. Мицай