Дівчатка, що із захопленням біжать покататися на гірках, лізуть на вершини дерев і сідають за кермо іграшкових авто — така картина тепер стала нормою для однієї із шкіл Стокгольма, де раз на тиждень проводиться спеціальний сеанс фізкультури лише для дівчат, призначений для виховання почуття рівності статей.
Про це говориться у статті французького видання LE MONDE.
Інгрід Штенман, представник цієї школи, вважає, що, коли фізкультура для хлопчиків та дівчат проводиться разом, то зазвичай дівчаткам не дається достатнього простору для гри, адже хлопці миттєво окупують його і заганяють дівчаток сидіти по кутках і спостерігати чи розмовляти.
"Коли ж дівчатка опиняються наодинці вони вільно можуть гратися і проявити себе"-констатує Штенман.
Більше того, якщо раніше Інгрід могла тільки посміхнутися, якби їй сказали, що в її школі неоднаково відносяться до обох статей, то після проведеного дослідження у 2004 році, зокрема і в цьому навчальному закладі, виявилося, що таки неоднаково.
Згідно із цим дослідженням, у ході якого спостерігалися заняття дітей, їх ранкова зустріч перед школою, обідня перерва, виявилося, що дорослі надають хлопчикам набагато більше простору для дії, більше слова, перебиваючи дівчаток, та застосовують директивні фрази до хлопців частіше, водночас більш довгі і пояснювальні до дівчат.
Під час обідньої перерви ситуація стає майже карикатурною. Маленькі дівчатка поспішають налити молочка і подати тарілку із смаженою картоплею нетерплячим хлопчикам, адже педагоги вимагають від дівчаток допомоги, коли накривають стіл.
Тим не менш, викладачі ніколи не звертаються по допомогу хлопчиків.
Тому обідня перерва на разі проходить так само окремо для статей як і фізкультура, аби дівчата не відчували себе прислугою.
Загалом у Швеції не задоволені станом рівності статей.
У 2004 році уряд країни виділив 500 000 євро для розвитку шкільних програм по урегулюванню даного питання.