Китай і Україна в 2009 році стали лідерами за темпами зростання продажів кондитерських виробів з шоколаду.
Такі результати дослідження оприлюднила американська компанія “Mintel”.
Згідно них, в Китаї продажі збільшилися на 18%, тоді як в Україні – на 12%.
“Mintel” відзначає, що обидві країни, відносяться до категорії, що ніколи не входили до числа країн, населення яких шалено любить шоколад. Автори дослідження прогнозують, що зростання, що безперервно триває з 2005 року, продажів шоколадних виробів в цих країнах, продовжиться до 2013 року.
В цілому експерти вказую на те, що незважаючи на кризу ситуація на ринку продажів шоколаду досить оптимістична.
"Ясно, що незважаючи на економічні проблеми цього року, любителі шоколаду в світі не відмовили собі в цьому задоволенні. Шоколад – маленьке, доступне за ціною потурання бажанням покупців, які повсюдно скорочують свої витрати. Навіть у країнах, які не знамениті своїм споживанням шоколаду, його продажі ростуть", — прокоментувала ситуацію аналітик “Mintel” по світовому ринку продовольства і напоїв Марсія Могелонські (Marcia Mogelonsky).
Згідно дослідженню, більше всього шоколад люблять в Швейцарії, де витрати на його покупку склали 206 дол на людину на рік. Услід йдуть Британія і Бельгія, де ці цифри удвічі нижчі – 106 дол і 90 дол.
У США споживачі витрачають на шоколадні вироби 55 дол на рік, тоді як аргентинці – 35 дол.
У 2009 році продажі шоколаду в Британії виросли на 5,9%, Бельгії – на 3,2%, США – на 2,6 і Аргентина – на 1,8%.
Компанія “Mintel” була заснована в 1972 рік в Лондоні і займалася дослідження ринку продовольства і напоїв. Нині має офіси в Чікаго, Нью-Йорку, Сіднеї, Шанхаї і Токіо.
За матеріалами: Интерфакс