За експертними оцінками, обсяг ринку взуття за 2009 році склав $ 1,6 млрд. і в парах взуття наблизився до порядку 33-35 млн.
Такі дані озвучив генеральний директор мережі магазинів «Монарх» Владислав Нечай.
За його словами в пост-кризовий період частота споживання знизилася до трохи більше 2 пар взуття на рік на людину.
В умовах кризи утворилася тенденція «розгубленості споживачів», коли покупці взуття шукають кращу пропозицію у співвідношенні ціна-якість, порівнюючи пропозиції в різних магазинах. «Ринок, на сьогоднішній день, змінився, — констатує Владислав Нечай. — Сьогодні, покупець активно використовує можливість порівнювати товари, відвідуючи кілька магазинів перед покупкою, і відслідковувати ціни в інтернеті. Захопившись гонитвою за прибутком, можна втратити клієнта ».
Владислав очікує, що збільшення обсягу ринку взуття слід очікувати не раніше 2011 року, а споживання взуття почне поступово повертатися до докризових показником до 3-х пар на рік, що спричинить за собою зростання ринку.
2009 рік компанія «Монарх» закінчила з прибутком. Виручка в 2009 році склала близько 230 млн. гривень, а прогноз на 2010 рік — зростання виручки на 25-30% з урахуванням відкриваються магазинів.
За матеріалами: Дело />