ГолосUA
08:25 10/06/2010

Українські літаки оцінили провідні екологи Європи

Під час 2-ої міжнародної конференції Greener Skies Ahead (Прагнення до «Озеленення» Небес) до уваги провідних екологів Європи була представлена програма розвитку літаків сімейства Ан-148/-158, розроблених на ДП «Антонов». Захід відбувся в рамках Міжнародного авіакосмічного салону ILA-2010 в Берліні.

Про це повідомила прес-служба Мінпромполітики. />  

Генеральний конструктор ДП «Антонов» Дмитро Ківа зазначив, що вимоги з екологічності являються для «Антонов» одними з найважливіших при створенні літаків. «Адже «Ани» працюють не лише у «цивілізованому світі», але і в регіонах, які за багатьма показниками ще залишаються «зеленими островами нашої планети». Вони експлуатуються з льодових і галькових аеродромів холодного Заполяр’я, з ґрунтових високогірних смуг, в екстремально-жаркому і вологому кліматі», – додав Дмитро Ківа.

Як повідомляє ДП «Антонов», при проектуванні Ан-148 і Ан-158 ставилися три найголовніші завдання, рішення яких забезпечило екологічну чистоту нових лайнерів. Зокрема, це зниження емісії від двигунів за рахунок зниження витрат палива, зниження рівня шуму, енергоємності та матеріаломісткості. У рамках цієї програми проводилися дослідження і роботи по вдосконаленню аеродинамічної конфігурації літака, його планера, авіоніки, устаткування, двигунів, а також забезпеченню можливості експлуатації літаків з аеродромів із слабкою інфраструктурою і злітно-посадочних смуг з нежорстким покриттям.

Використання при створенні Ан-148 і Ан-158 систем автоматизованого проектування з широким застосуванням комп’ютерного 3-D моделювання, дозволило оптимізувати витрати ресурсів та енергії при проектуванні і наступній серійній будові, що додатково понизило екологічне навантаження як від виробництва, так і від експлуатації літаків на довкілля.

Крім того, Ан-148 став першим у світі пасажирським літаком, побудованим із значним скороченням застосування гідравліки. З точки зору поліпшення екології, це дозволило значно скоротити об’єми високотоксичних гідрорідин на борту і більш ніж на 100 кілограмів понизити масу літака, а відповідно і шкідливі викиди двигунів.
 

 

Читайте также по теме