ГолосUA
16:03 24/11/2008

Українські ЗМІ все частіше використовують інформаційні війни

За 2008 рік ЗМІ, журналістами та експертами широко застосовувались інформаційні війни з метою дезінформації політичних сил, країн бізнес-суперників та противників.

Такого висновку дійшли експерти та політологи, учасники круглого столу Київського агенції стратегічних комунікацій «КАСКО».  

За даними директора Київського агенції стратегічних комунікацій Андрія Кашпура, «інформаційна війна як вплив на масову свідомість для зміни поведінки людей та нав’язування їм власних цілей у своїх інтересах, широко використовується у сучасному телебаченні, пресою і особливо інтернет-виданнями».

Експерти відзначили, що в Україні інформаційні війни застосовувалися у протистоянні Президента України Віктора Ющенка і Прем’єр-міністра України Юлії Тимошенко, у стосунках між Україною і Росією, під час російсько-грузинського конфлікту, у дострокових парламентських виборах, в енергетичних питаннях, у конфліктах між політиками і бізнесменами та під час підготовки до ЄВРО-2012.

 

Читайте также по теме