Заборонити рекламу нездорової їжі, спрямовану на дітей до 12 років, запропонувала Програма розвитку ООН «Спільнота споживачів та громадських об’єднань», що діє в Україні.
Як повідомив кореспондент ГолосUA, про це сьогодні на прес-конференції у Києві заявив заступник директора Всесвітньої організації громадських об’єднань Бйарне Педерсен.
За його словами, програма розвитку ООН провела експертизу складу сніданків для дітей. У результаті було доведено, що у пластівцях та дитячих кашах компаній «Nestle» та «Kellogg’s» вміст цукру складає майже 50%, солі міститься стільки ж, як у морській воді. />
Наразі, зазначає Педерсен, спілка десяти мультинаціональних компаній в США, Канаді, Європі та Таїланді пообіцяла ввести обмеження на рекламу цих продуктів, які вживають діти до 12 років.
Але, за словами дослідника, лишається певна проблема, адже такі гарантії не стосуються реклами на продукти для дітей віком від 12 до 16 років.