Українці ховаються від кризи і теленовин про неї у світі серіалів і музики, пише газета «Сьогодні».
Як свідчать дані міжнародної компанії маркетингових досліджень GFK, за останні кілька місяців люди почали дивитися менше новин і соціально-політичних програм, зате кількість глядачів музичних, спортивних і пізнавальних передач суттєво збільшилась.
Наприклад, частка музичних і спортивних програм на шести найпопулярніших українських каналах збільшилась на 1,5%, а новинних — знизилась на 1,5%. Якщо взяти до уваги, що цифри тут складають 11%, 10% і 8%, то ріст досить значний.
Як повідомили в аналітичній службі телеканалу «Інтер», виросли й рейтинги серіалів. Так, зараз серіал «Вогонь кохання» порівняно з вереснем минулого року дивляться на 2% більше телеглядачів, тобто 12,65% замість 10,61%. Таку переміну глядацького інтересу психологи пояснюють тим, що у людей спрацьовує захисна реакція.
«Люди намагаються вирватись із стресу і депресії», — так пояснила цю тенденцію психолог-консультант Арина Лук’янова.