«Укрпошта» придбала майже 17 тисяч велосипедів для листонош на суму 9 млн.грн., переплативши 2 млн. гривень.
Білоруські велосипеди марки «Аист» були закуплені через двох посередників — обидва спеціалізуються на маркетингових послугах, виробництві конвертів та упакувань. Це збільшило загальну суму закупівлі мінімум на 2 млн. грн.
Більше того, фірма «Трейд Маркетинг Сервіс», яка продала «Укрпошті» велосипеди, зараз через суди намагається змусити поштового оператора доплатити ще приблизно 3 млн. грн., компенсувавши таким чином втрати від коливань валютного курсу.
«Укрпошта» і «Трейд Маркетинг Сервіс» співпрацюють уже декілька років, остання перемагає в найбільших тендерах поштового оператора, а також має 16 тис. постійних торговельних точок у поштових відділення «Укрпошти» по всій країні.
На сайті «Трейд Маркетинг Сервіс» сказано, що фірма надає маркетингові послуги, виробляє рекламні й поліграфічні матеріали, а про велосипеди — ні слова.
«Велосипедами ми ніколи не займалися», — заявила офіс-менеджер компанії, але на прохання прокоментувати минулорічну перемогу в тендері «Укрпошти» зізналася, що зробити це зараз нікому, бо директор у відрядженні.
23 жовтня 2008 року «Трейд Маркетинг Сервіс» уклала угоду з поліграфічною фірмою «Майстер Поліграф», яка спеціалізується на виробництві конвертів, упакувань і пакетів. «Майстер Поліграф» зобов’язався в стислі терміни поставити фірмі «Трейд Маркетинг Сервіс» необхідну партію велотехніки.
При цьому обидві комерційні структури мають однакову адресу: Київ, вул. Фрунзе, 31-В.
Відомо, що роздрібна ціна дорожніх велосипедів на підприємстві — $64, за нинішнім курсом — 510 грн. «Укрпошта» рік тому заплатила посередникам за цей товар по 532 грн. — якщо відштовхуватись від суми контракту (8,99 млн. грн.) і кількості куплених велосипедів (16800). Хоча з урахуванням знижки різниця в ціні мала була бути більшою.
Керівництво «Укрпошти» на питання про тендер відповіді не дало.
За матеріалами: газети «Дело»