На початку жовтня Івано-Франківськ приєднається до когорти українських міст, де вже успішно працюють cпеціалізовані Центри з надання адмінпослуг.
Про це на оперативній нараді у міського голови повідомив начальник відділу дозвільно-погоджувальних процедур Руслан Панасюк.
В рамках створення Центру до приміщення колишнього міського переговорного пункту перебазовано Міську реєстраційну палату та Міський дозвільний центр. Тут також чергуватимуть за спеціально розробленим графіком представники міських адміністративних служб: управлінь архітектури, земельних ресурсів, торгівлі, житлово-комунального господарства, служби у справах дітей, Міського рекламно-інформаційного центру тощо.
«Ми розробили графік, який би був зручним, перш за все, для мешканців міста. Так представники архітектури та інші служби, що мають найбільше навантаження працюватимуть щоденно з 9-ї до 14-ї години без обідньої перерви, для служб з меншим навантаженням передбачено графік роботи через день», – розповів начальник відділу дозвільно-погоджувальних процедур Івано-Франківського міськвиконкому Руслан Панасюк.
Він зазначив, що міському бюджету відкриття Центру звернень громадян обійшлось в 1,9 мільйонів гривень, 1,7 мільйонів з яких було витрачено на проведення капітального ремонту приміщення, а 200 тисяч гривень належить використати на придбання меблів, вироблення відповідних рекламно-інформаційних стендів та обладнання структури в технічному плані.
А. Романюк