ГолосUA
16:18 14/01/2009

В київському метрополітені поменшало реклами

У столичній “підземці” стало менше реклами. В грудні місяці 2008 року кількість реклами в метро зменшилась у два рази. Про це під час засідання постійної комісії Київради з транспорту та зв’язку начальник КП “Київметрополітен” Петро Мірошников.

При цьому П.Мірошников підкреслив, що прибуток підприємства не знизився, оскільки метрополітен отримує фіксовану плату від рекламних агентств, які розміщують рекламу в метро.

Також він сконцентрував увагу на необхідності підвищення тарифів на розміщення реклами в комунальному транспорті. Враховуючи діючі тарифи на рекламу прибуток метрополітену від цього виду діяльності має скласти 9,2 млн. грн. , а у випадку підняття тарифів — 40-50 млн. грн.  

Нагадаємо, раніше директор аналітичного дослідницького центру “Институт города” Олександр Сергієнко заявляв, що київське метро щоденно втрачає на рекламі близько 1 млн. грн.

 

Читайте также по теме