Президентська виборча кампанія в Україні дуже лінива.
Таку думку висловив політолог, директор “GMT Group” Анатолій Луценко на прес-конференції, передав кореспондент ГолосUA.
Він зауважив, що активна “біг-бордова кампанія” проходить лише в Києві та інших великих містах. “Раніше такого непокриття регіонів зовнішньою рекламою не було”, — пояснив політолог.
На його думку, в нинішній президентській кампанії абсолютно не застосовується технологія безпосереднього контакту з виборцями. “Здебільшого робляться ставки на телевізор — на рекламу і політичні шоу”, — додав Луценко.
Він також висловив припущення, що кампанія така млява через бюджетні провали у штабах кандидатів.
“Передвиборна кампанія в Україні досить млява, але не настільки, як в Європі”, — зауважив директор Центру політичних досліджень “Пента” Володимир Фесенко. Він додав, що останнім часом українці просто звикли до постійних скандалів, таких як із педофілією у дитячому таборі “Артек”, тому нинішні політичні події здаються їм млявими.
А. Штепура