Позитивним моментом цієї виборчої кампанії представники Комітету виборців у Черкаській області назвали дорослішання виборця.
Про це під час прес-конференції заявив керівник Черкаської обласної організації Комітету виборців України Максим Михлик, передав кореспондент ГолосUA.
“Нарешті наші виборці в більшості своїй перестали вірити обіцянкам, перестали реагувати на тиск та агітацію і стали дивитися безпосередньо на діяльність того чи іншого кандидата. Виборцям тепер не потрібна, умовно кажучи, гречка, їм потрібна інформація. На жаль, ідеться не про абсолютну більшість, проте вже багато є таких виборців”, — зауважив М. Михлик. На його думку, тезу про подорослішання виборців підтверджує так званий “феномен “Сильної України”.
“За період між президентськими виборами, коли Тігіпкові достатньо багато голосів віддала Черкащина, і до цих виборів, ми не побачили жодних дій партії “Сильна Україна” на місцевому рівні. Тобто, не можна винятково однією телевізійною картинкою, рекламами чи біл-бордами виграти вибори. Це може вдатися один раз, але не більше. Треба працювати між виборами”, — сказав керівник КВУ в Черкаській області.
В. Середа