Відсьогодні набула чинності постанова Кабінету міністрів, яка спрощує дозвільну систему для польотів малої авіації.
Про це повідомляє телеканал ICTV.
За новими правилами пілот зобов‘язаний повідомити маршрут польоту та відзвітувати, що долетів. Така легкість дасть поштовх для відновлення занедбаних регіональних аеродромів та іншої інфраструктури для малої авіації. А найголовніше – оживе авіабудування. Адже перше питання покупця такої машини – які дозволи потрібні для польоту.
За таким правилами літає вся Європа. Адже мала авіація піднімається в небо на кілометр, максимум півтора. Це так званий нижній простір – регулярні, чартерні, комерційні та інші літаки йдуть набагато вище, тож проблем з безпекою польотів немає. Втім, переконати в цьому чиновників було дуже важко, але врешті-решт Кабмін ухвалив необхідну постанову.
У Державній авіаційній адміністрації запевняють, що літати в українському небі тепер ще безпечніше. Адже у постанові уряду вперше за всю історію української незалежності виписали чіткий перелік порушень повітряного простору з відповідним адекватним покаранням для пілотів.