Об’єктивно оцінити знання учнів може тільки зовнішнє незалежне оцінювання.
Про це заявила директор українського гуманітарного ліцею Ганна Сазоненко на прес-конференції в Києві, передав кореспондент ГолосUA.
За її словами, серед необхідних учбовій сфері системних реформ ЗНО є найпріоритетнішою.
„Ті питання, які сьогодні винесені на обговорення (МОН – ред.), вони часткові, а серед системних реформ найбільший пріоритет потрібно віддати зовнішньому незалежному тестуванню, бо воно незалежне!”, — наголосила викладач.
Г. Сазоненко підкреслила, що вчитель через людський фактор не може бути об’єктивним, оскільки на нього впливають емоції, настрій тощо.
„Ми, викладачі, самі оцінювали раніше вихованців, а це абсолютно неправильно. Тому саме зовнішнє незалежне оцінювання, яке не проводиться в шкільному закладі, є найбільш об’єктивним. Іншого об’єктивного критерію, на жаль, у освіті ще ніхто не придумав”, — заявила вона.
При цьому Г. Сазоненко закликала депутатів узаконити ЗНО. „Якщо зовнішнє незалежне оцінювання розвиває освіту всіх країн світу, Європи в тому числі, то чому ж після першого та другого слухання його не підтримали у Верховній Раді депутати? Треба знайти депутатам громадянську мужність і затвердити, прийняти закон, тому що 82% громадян підтримують його”, — наголосила вона.
А. Береза