ГолосUA
05:29 22/09/2009

Випускники шкіл продемонстрували, що погано вміють рахувати

Цьогорічне зовнішнє незалежне оцінювання показало, що рівень навчальних досягнень у точних науках досить низький.

Про це йдеться у звіті Українського центру оцінки якості освіти.

Результати тестів з математики свідчать про низький рівень математичної підготовки учасників тестування. Так, 24 відсотки учасників показали початковий рівень навчальних досягнень, вони набрали не більше 5 тестових балів з 54 можливих. Лише 33 відсотки випускників продемонстрували високий або достатній рівень математичних знань. Тест із фізики теж виявився надто складним, додають у центрі.

Натомість ситуація зі знанням іноземних мов значно краща. Приміром, з німецької та англійської мов високий та достатній рівень навчальних досягнень продемонстрували відповідно 57 і 58 відсотків учасників тестів. 70 осіб з дещо більше двох тисяч учасників тестування з німецької отримали максимальну кількість балів — це найвищий показник серед іноземних мов. Приміром, із 56 тисяч випускників, що писали тест з англійської мови, лише 23 особи набрали максимальну кількість балів. Найбільше труднощів викликали письмо та граматика, а от читання учасникам тестування з іноземних мов далося найлегше.

Коментуючи результати, директор Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти Лариса Середяк зауважила: «Дійсно, на прикладі львівських учасників тест з фізики виявився складним».

На рівень знань фізики та математики вплинуло кілька факторів, припускає Середяк. Матеріально-технічна база навчальних закладів в занепаді і потребує оновлення, каже вона, педагогічний колектив не омолоджується, та й точні науки не користуються нині популярністю через труднощі з працевлаштуванням. Середяк погоджується, що нині гуманітарний напрямок освіти демонструє значно кращі результати.

За матеріалами: «Німецька хвиля»

 

Читайте также по теме