Виробники соняшникової олії зобов’язалися дотриматися вимог Антимонопольного комітету України щодо забезпечення обґрунтованих цін на власну продукцію. Про це ДП з ІІ «Сантрейд» і ТОВ «Кернел-Трейд» офіційно повідомили Комітет, — передала прес-служба АМКУ.
Зокрема підприємство «Сантрейд» повідомило у листі, що «було прийнято рішення про збереження відпускної ціни на олію соняшникову торгових марок соціального бренду («Розумниця Плюс», пляшка 0,98 л) на поточному рівні».
У свою чергу компанія «Кернел-Трейд» поінформувала, що «приймає на себе зобов’язання забезпечити цінову стабільність та утримати на рівні існуючих відпускні ціни на бутильовану олію соняшникову, зокрема, що реалізується під ТМ «Щедрий Дар», ТМ «Любонька», ТМ «Премія», ТМ «Naturа Verde». Крім того, у листі зазначено, що компанія «докладе максимум зусиль на те, щоб втримати ціну на рівні існуючої на олію, яка реалізується під ТМ «Стожар», ТМ «Чумак Домашня», ТМ «Чумак Золота».
«Українські споживачі будуть забезпечені соняшниковою олію за справедливими цінами, і це є головною ціллю діалогу Антимонопольного комітету з виробниками, – зауважив Голова Комітету Олексій Костусєв. – Я розраховую, що учасники інших продовольчих ринків, з якими ми проводимо системну роботу щодо підтримки стабілізації цін, візьмуть приклад з ринку олії».
Як уже повідомлялося, 16.09.2010 р. Комітет рекомендував ДП з ІІ «Сантрейд» і ТОВ «Кернел-Трейд» утриматися від необґрунтованого підвищення цін на соняшникову олію найпоширеніших торгових марок соціального бренду. За висновками дослідження Комітету, підстави для підвищення цін на соняшникову олію сьогодні відсутні.