У Симферополі занадто низькі прибутки від реклами.
Про це заявив міський голова Симферополя Геннадій Бабенко.
Він зазначив, що, незважаючи на затверджену схему розташування рекламних конструкцій та встановлені розцінки на їх оренду, надходження до державної скарбниці за цією статтею доходу залишаються мізерними у порівнянні з показниками інших великих міст України.
«Визначено, де повинні розташовуватися бігборди середньої величини, де великі, визначена вартість оренди в кожному місці. Ми визначили правила гри, але в житті це не дотримується. Це наша ганьба», — поскаржився мер.
Посадовець зауважив, що в столиці Криму рекламоносіїв розміщено більше, ніж у Харкові, однак Харків ще в 2006 році зібрав до бюджету від їх оренди близько 30 млн. грн., А в Симферополі ця цифра поки що не перевищує 10 млн. грн.
Мер також додав, що минулого року в Симферополі була проведена інвентаризація 1222 вуличних рекламоносіїв.
За матеріалами: Е-Крым