ГолосUA
08:10 16/12/2008

З 1 січня з українських вулиць зникне реклама тютюну і алкоголю

З 1 січня з українських вулиць зникне реклама тютюну і алкоголю. Про це повідомила газета «Дело».

Обмеження також стосуються телебачення і радіо. Рекламні ролики міцних напоїв і сигарет крутитимуть лише з 11 вечора до 6 ранку. А спонсорські ролики, серед яких зазвичай алкогольна реклама, будуть «німі» – назву торговельної марки написати дозволять, а звукове супроводження заборонять.

Нагадаємо, навесні Президент України Віктор Ющенко підписав Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реклами», який Верховна Рада України ухвалила 18 березня.

Згідно з законом, з 1 січня 2009 року на носіях зовнішньої реклами в містах та за їхніми межами зникне реклама алкоголю, тютюну та слабоалкогольних напоїв. Також у телепередачах буде заборонено наводити будь-яку інформацію рекламного характеру, яка подається у вигляді дикторського тексту та/або звукового супроводу, про спонсора — виробника алкогольних напоїв, його ім’я (найменування) та/або знак для товарів і послуг, що належить спонсору. З 1 січня 2010 року заборонена реклама алкоголю й тютюну у друкованих ЗМІ, окрім спеціалізованих видань.

З моменту підписання закону буде заборонено рекламування пива популярними особами.

 

Читайте также по теме