ГолосUA
08:28 23/04/2010

З Москви до Києва та Криму курсуватимуть прискорені поїзди

Укрзалізниця та «Российская железная дорога» організують прискорений рух поїздів у напрямку Київ-Москва та Крим-Москва.

Це рішення закріплене в Меморандумі між «РЖД» та Державною адміністрацією залізничного транспорту України, який було підписано 22 квітня у Києві, повідомила прес-служба Мінтрансу.

Українські та російські залізничники також домовилися про проведення узгоджених заходів з розподілу пасажирського та вантажного рухів. «Сьогодні ми говоримо про реалізацію великої програми, коли на території «простору 1520» (ширина залізничної колії) наші країни виступають єдиною бізнес-системою. Транспортне законодавство, усі документи — технічні умови, інструкції, правила та системи управління — мають розроблятися спільними зусиллями та бути гармонійними для обох залізних систем», — зауважив генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк.

Залізничники досягли згоди в питанні розвитку пасажирського напрямку Москва–Бєлгород-Харків-Іловайськ-Ростов-Адлер. «Чим це важливо для нас – якщо ми поїдемо не через Воронеж, а іншим ходом, через Харків, то ми доїдемо за 20 годин, а не за 28, як зараз. Звичайно для цього потрібно розвивати інфраструктуру. Але цей проект і для України буде ефективним додатковими поїздами, додатковими фінансовими надходженнями за проїзд російських поїздів та створенням нових робочих місць для обслуговування інфраструктури», — сказав старший віце-президент компанії «РЖД» Валентин Гапанович.

Учасники зустрічі також обговорили питання організації прикордонного та митного контролю в прискорених поїздах без зупинок. За словами Валентина Гапановича, слід максимально спростити та прискорити процедуру проходження кордонів. «Як приклад — досвід взаємодії Росії з Фінляндією, коли митні та прикордонні процедури проходять у поїзді під час руху. Сподіваюся, що уряди України та Росії найближчим часом візьмуться за це питання», — зауважив він.

Окремим питанням стало будівництво залізничного рухомого складу. «Сьогодні ми говоримо про те, що якщо Україна створює якісний вантажний рухомий склад, то він буде використовуватися і в Росії, а Україна зацікавлена у пасажирських двосистемних поїздах, що розробляються в Росії», — зазначив Михайло Костюк.

 

Читайте также по теме