ГолосUA
08:06 17/07/2010

За перший день роботи консультативного телефону з питань вступної кампанії до МОН звернулося 108 громадян

15 липня у Міністерстві освіти й науки України (МОН) розпочав роботу багатоканальний консультативний телефон "Вступна кампанія 2010 року", де за перший день з різних питань до МОН звернулося 108 осіб.

Про це повідомили в прес-службі МОН.

Найбільше звернень громадян стосувалися умов вступу до вищих навчальних закладів (29 звернень) та загальних консультативних питань (17).

Також працівники Міністерства надавали консультації з питань вступу осіб пільгових категорій, переможців олімпіад і конкурсів, дітей шахтарів, іноземних громадян, вступу на заочну форму навчання, незадовільної роботи приймальних комісій, отримання другої вищої освіти, функціонування інформаційно-пошукової системи "Конкурс", ліцензованих обсягів підготовки та державного замовлення у вищих навчальних закладах тощо.

Усі звернення фіксуються, аналізуються та про результати інформується керівництво Міністерства освіти й науки.

Як повідомляє МОН, приймальні комісії ВНЗ розпочали свою роботу вчасно, організовано, без затримок й за відсутності технічних та організаційних проблем. Приймальними комісіями створюються максимально можливі сприятливі умови щодо полегшення очікування в черзі абітурієнтами та їх батьками, працюють студенти-волонтери, помічники. />  

Читайте также по теме