У січні-березні 2010 року до контакт-центру державної податкової служби України надійшло 99,9 тис. запитань від платників податків, у тому числі 95,6 тис. телефоном та 4,3 тис. електронною поштою і факсом.
Про це повідомила прес-служба Державної податкової адміністрації України.
Порівняно з відповідним періодом 2009 року кількість запитань за три місяці 2010 року зросла на 14,7 тис., або на 17,3 відсотка.
Зокрема, платників податків цікавили особливості оподаткування податком з доходів фізичних осіб (22 відсотки), податком на додану вартість (21,5 відсотка), податком на прибуток (13,7 відсотка) та спрощена система оподаткування (8,3 відсотка).
Інформаційно-довідковий департамент державної податкової служби забезпечує впровадження прогресивних форм обслуговування платників податків і організація його роботи дозволяє отримувати консультації мешканцям найвіддаленіших населених пунктів країни. Так, у січні-березні поточного року зі стаціонарних телефонів з регіонів України надійшло 63,8 тис. дзвінків, що склало 66,7 відсотка від загальної кількості дзвінків до Контакт-центру, при цьому з м. Києва надійшло 29,4 тис. дзвінків.
Контакт-центр ДПА України проводить також інформування платників податків щодо поточних змін у податковому законодавстві. За три місяці 2010 року платникам податків надіслали близько 1,7 тис. електронних листів із даною інформацією.