Національна комісія регулювання зв’язку придумала спосіб боротьби із засновниками телевікторин.
Як повідомив член Національної комісії регулювання зв’язку (НКРЗ) Сергій Мирний, останнім часом надходить багато скарг від ошуканих телеглядачів. Для вирішення цього питання, НКРЗ затвердила вимоги до договору на надання телепослуг: оператор повинен безкоштовно інформувати абонента про умови надання послуги, її зміст і тарифи. Крім того, інформація про суму платежу повинна відображатися в рахунку окремо, оператору заборонено відключати телефон при виникненні заборгованості тільки за послуги контент-провайдерів.
«Ми розділили цю суму на дві частини, щоб захистити абонента. Тепер він може оплатити, наприклад, тільки послуги зв’язку, і телефон йому не відключать, а з контент-провайдером нехай розбирається в суді. На боці нещасливого гравця закон про захист прав споживачів. Людина може довести, що порушені його права як споживача, наприклад, номер телефону був написаний крупним шрифтом, а вартість хвилини розмови — дрібним, тому платити він не зобов’язаний», — пояснив С. Мирний.
На його думку, суд прийме рішення на користь громадянина. При цьому оператор зобов’язаний буде сплатити повний рахунок, а потім боротися з абонентом, який не бажає платити, відключаючи йому телефон і подаючи позови до суду.
За матеріалами: «Сегодня».