ГолосUA
09:19 09/03/2009

Жінки СНД врятували компанію Oriflame

Продажі товарів компанії Oriflame в країнах СНД забезпечили 59% всіх продажів цієї компанії. Про це повідомляє Kyiv Post з посиланням на дані регіонального менеджера Oriflame по Україні, Росії і Білорусії Матса Палмквіста.

Якщо торічний обсяг продажів компанії у всьому світі склав 1,3 мілрд. євро то в країнах СНД було продано косметики на суму 767,9 млн. євро.

Втім, компанія теж зіткнулася з впливом світової фінансової кризи. „Якщо до жовтня частка ринку Oriflame збільшувалася на 20-24% щокварталу, то в четвертому кварталі минулого року, зростання не спостерігалося” — говорить Матс Палмквіст.

Проте компанія вважає, що її продажі збільшаться навіть під час кризи і прогнозує збільшення прибутків своєї діяльності в Україні на 11% в 2009 р. Для того, щоб досягти цього, Oriflame збирається запропонувати більше 300 нових товарів включаючи спільні розробки з компанією Adidas і будинком моди Валентина Юдашкина.

За словами Палмквіста, компанія не збирається відкривати магазини, вважаючи що нинішній спосіб просування товарів – через мережу агентів цілком себе виправдовує. В компанії Oriflame є сервісні центри в Києві, Львові, Одесі, Донецьку, Дніпропетровську, Харкові і Сімферополі.

В Києві у компанії є власний склад площою 23 тис. кв.м. Oriflame має намір інвестувати в оновлення цього центру 15 мільйонів євро в 2009 г

 

Читайте также по теме