Новости Экономика евро-2012дорога

На підготовку доріг до ЄВРО-2012 необхідно 40 мільярдів гривень

base article image

Вартість підготовки автодоріг України до ЄВРО-2012 становить близько 40 мільярдів гривень.

Про це пише газета «Дело».

Таке завдання поставлено Держпрограмою з підготовки дорожнього господарства України до проведення ЄВО-2012. Ремонту підлягають 5 тисяч кілометрів доріг державного значення.

Основну увагу влада з самого початку мала намір приділити 38 магістралям, під'їздам до аеропортів і міжнародним пунктам пропуску.

Але після того, як були визначені чотири міста (Львів, Київ, Харків, Донецьк), які будуть приймати матчі чемпіонату, зі списку в цілях економії, імовірніше за все, будуть виключені деякі магістралі. Зокрема, буквально на днях вирішиться доля тих доріг, які обслуговують транспортні потоки Дніпропетровська та Одеси - міст, що вибули з боротьби за ЄВРО-2012.

Представники УЄФА заявили українській стороні, що дороги, які зараз експлуатуються в нашій країні, дуже далекі від європейських стандартів. Тому стоїть завдання - у стислі терміни привести дорожнє покриття країни в належний вигляд. Чиновники, які відповідають за дороги, зазначають, що масштабних проектів з будівництва нових доріг до 2012 року не передбачається.
Фактично ця заява ставить хрест на планах розрекламованого будівництва нової кільцевої дороги навколо Києва. На їхню думку, існуюча на сьогодні в Україні мережу магістралей цілком здатна обслуговувати всі транспортні потоки.

Єдиний об'єкт, який зараз реалізується, - траса Київ - Чоп. На неї вже витрачено близько 130 мільйонів гривень. Існує також список найдорожчих і трудомістких об'єктів. За повідомленням представників Укравтодору, до таких відносяться автодороги Київ - Ковель - Ягодин (306,6 кілометра, 1,3 мільярда гривень), Кіпті - Глухів - Бачевськ (242,5 кілометра, 0,4 мільярда), і вже згадана Київ - Чоп (650,9 кілометра, 3 мільярди).

Поляки ж не мають істотних проблем з дорожньо-транспортною інфраструктурою. Ще в минулому році Польщі було виділено 35 мільярдів євро. 40% від необхідних грошей виділяє ЄС. При цьому основна проблема, з якою зіткнулися поляки, - це ширина доріг. За інформацією фахівців, траси у них хороші, але вузькі. Тому зараз основне завдання польської влади - провести роботи щодо розширення магістралей.


 

Загрузка...

Оставайтесь в курсе событий.
Подписывайтесь на нас в социальных сетях.