Новости Экономика самолетукраинароссия

В експлуатацію здано перший серійний літак Ан-148

base article image

На Воронізькому підприємстві здано в експлуатацію перший серійний пасажирський літак для регіональних ліній українсько-російського виробництва Ан-148-100. Про це повідомила прес-служба уряду.

Як повідомило підприємство, підпорядковане Мінпромполітики АНТК імені Антонова, постачання цього літака здійснюється в рамках договору фінансового лізингу на 15 років, підписаного з лізинговою компанією ВАТ «Ільюшин Фінанс Ко» (ІФК) у серпні 2007 року. Згідно з контрактом, авіакомпанія замовила в ІФК 6 літаків Ан-148 з терміном отримання протягом 2009-2010 років, та за опціоном ще на 6 машин (постачання протягом 2011-2012 років).

На сьогодні «ІФК» сформувало портфель замовлень на 110 літаків Ан-148 різних модифікацій, включаючи 56 договорів і 54 опціони. Крім того, «ІФК» уклало твердий договір на придбання у «ВАСО» 34 Ан-148 різних модифікацій. Саме тому фахівці переконані у широких перспективах літака на ринку, адже потреба в літаках сімейства Ан-148 оцінюється в 500-600 машин. Для забезпечення високого попиту потрібно збільшити темп виробництва до 45-50 машин в рік.

Вагомою подією в цей же день стала передача другого серійного екземпляра літака російської збірки (за програмою Ан-148) на випробування.

За словами Генерального конструктора Дмитра Ківи, ці події, безумовно, є дуже важливим результатом спільної роботи підприємств України і Росії в рамках програми Ан-148. Він відзначив, що Ан-148 вже освоївся на регіональних авіамаршрутах України. Працюючи під прапором «Аеросвіту», літак вже виконав близько 300 польотів, перевіз близько 13000 пасажирів.

«Сьогодні ми продовжуємо працювати над подальшим розвитком Ан-148. «Крім того, «Антонов» вже приступив до виготовлення 99-місцевого Ан-158», – повідомив Дмитро Ківа.


 

Загрузка...

Оставайтесь в курсе событий.
Подписывайтесь на нас в социальных сетях.