Новости Экономика фгмуприватизация

Фонд держмайна (ФДМ) поспішає з продажем 76% акцій "Луганськтепловоза"

base article image

Вчора ФДМ включив підприємство в список об'єктів для приватизації в грудні цього року, хоча за процедурою сам конкурс може відбутися не раніше початку наступного.

Про інтерес до підприємства вже заявили в групах "Приват", ТАС і "Фінанси і Кредит", а також колишній власник компанії – "Трансмашхолдинг".

76% акцій ВАТ «Холдингова компанія «Лугансктепловоз» можуть бути приватизовані вже в грудні, відповідну зміну ФДМ вніс наказом №1800 від 18 листопада в графік виставляння на продаж держпакетів акцій на IV квартал 2009 року.

Напередодні фонд оголосив конкурс по відбору оцінювача ринкової вартості акцій "Луганськтепловоза". Про його результати буде повідомлено 2 грудня, говорить заступник голови фонду Олександр Потімков. За його словами, оцінка може бути проведена до кінця грудня, а відразу після цього будуть оголошені умови і сам конкурс.

"Його проведення може відбутися не раніше початку наступного року, оскільки за законодавством конкурс може відбутися не раніше 30 днів з дня його оголошення", - уточнив О. Потімков.

"Луганськтепловоз" випускає магістральні і маневрові тепловози, дизельні і електропоїзди, трамваї, поворотні круги і запчастини для залізничного транспорту. Основні замовники підприємства – "Російські залізниці" і "Укрзалізниця". Виручка в 2008 році становила 1,27 млрд грн, чистий прибуток – 1,081 млн. грн.

Проведення конкурсу стало можливим після того, як на початку листопада 76% акцій "Луганськтепловоза" було зараховано на рахунок ФДМ з рахунків колишнього власника заводу – російського "Трансмашхолдинга". Попередню приватизацію підприємства оскаржила компанія "Дніпровагонмаш", контрольована групами "Приват" і ТАС. Структури, близькі до цих груп, не були допущені до конкурсу, в результаті чого "Трансмашхолдинг" придбав "Луганськтепловоз" всього за 292,5 млн. грн при стартовій ціні 292 млн. грн.

Перший заступник гендиректора "Трансмашхолдинга" Анатолій Мещеряков вчора заявив, що компанія має намір боротися за право власності над "Луганськтепловозом".

"Зараз над цим питанням працюють наші юристи", - уточнив він, не виключивши можливості участі "Трансмашхолдинга" в новому конкурсі. "Наш інтерес до конкурсу визначається, зокрема, його умовами і початковою ціною", - сказав він.

Про інтерес до "Луганськтепловозу" заявили в групі ТАС, яка контролює "Дніпровагонмаш" і Крюківський вагонобудівний завод, а також в групі "Приват". Не виключають можливості участі в конкурсі і в групі "Фінанси і Кредит" – її дочірня компанія «Автокраз» володіла "Луганськтепловозом" з 2001 по 2005 рік (тоді результати конкурсу оскаржив ФДМ). "Самостійно ми не маємо наміру йти на приватизацію «Луганськтепловоза», зараз ми розглядаємо можливість участі в конкурсі спільно з профільним інвестором", - говорить джерело в групі.

На думку галузевих аналітиків, у разі повторної приватизації "Луганськтепловозу" державі навряд чи вдасться продати актив набагато дорожче, ніж в 2007 році. Поточна ринкова вартість однієї акції "Луганськтепловоза" становить 2,9 грн ($0,36) в порівнянні з ціною приватизації 1,76 грн ($0,34 по курсу на момент продажу) на 23 березня 2007 року, відзначає аналітик ГІК KBC Securities Ukraine Інна Перепелиця.

За матеріалами: Коммерсант-Украина

 

Оставайтесь в курсе событий.
Подписывайтесь на нас в социальных сетях.