Новости Экономика телевидениереклама

У 2009 році національні телеканали заробили на рекламі 1,75 млрд. грн.

base article image

У 2009 році національні телеканали заробили на рекламі 1,75 млрд. грн. При цьому телеканали групи “Інтер” та холдингу “StarLight Media” зібрали 75% усіх рекламних доходів - 1,33 млрд. грн. зі сплатою податків.

Близько 180 млн. грн. (з податками) заробили телеканали “1+1” і “Кіно”, до 100 млн. грн. - “ТРК Україна”, інші телеканали - близько 140 млн. грн.

При підрахунку враховано лише офіційні доходи від прямої реклами.

Таким чином, з урахуванням податків обсяг ринку телереклами у минулому році склав 1,75 млрд. грн., що на 23% менше за показник 2008 року. При цьому якщо на початку року помісячна різниця в бюджетах досягала 40%, то влітку показники зрівнялися, а з осені телеканали почали заробляти більше, ніж попереднього року.

Нагадаємо, на думку експертів, цього року ринок телереклами зросте на третину і досягне рівня докризового 2007 року.  

За матерiалами: “Телекритика”


 

Загрузка...

Оставайтесь в курсе событий.
Подписывайтесь на нас в социальных сетях.