Новости Экономика рекламалекарстваамку

АМКУ визнав рекламу “Лазолвану” брехливою

base article image

На 1 млн. гривень оштрафував виробника “Лазолвану”Антимонопольний комітет України. Причина — недобросовісна та оманлива реклама лікарського засобу. Про це заявив в.о. голови АМКУ Олександр Мельниченко за результатами відповідних перевірок, передав кореспондент ГолосUA.

“Ми прийняли рішення відносно притягнення до відповідальності за недобросовісну і оманливу рекламу лікарського засобу “Лазолван” з боку Австрійської компанії “Boehringer Ingelheim RSV”. Ця компанія притягнута до відповідальності на 1 млн. грн.”, - сказав О. Мельниченко.

За його словами, компанія розповсюджувала по телебаченню ролик, в якому стверджувалось: “Кашель вилікує вам, подих звільнить “Лазолван””. Однак діюча речовина препарату – амброксол - не лікує кашлю, а вживається для полегшення відхаркування мокротиння. Тобто, як зазначив представник комітету, симптоми кашлю пом'якшуються, але він при цьому не лікується. О. Мельниченко підкреслив, що реклама запевняла у безпечності цього препарату, але в інструкції є ціла низка побічних ефектів.

Загалом, за інформацією АМКУ, протягом 2009 року розмір доходу від продажу “Лазолвану” становив 50 млн. 240 тис. грн. Нині телевізійні матеріали цього лікарського засобу зняті з ефіру.

К. Коваленко

 

Оставайтесь в курсе событий.
Подписывайтесь на нас в социальных сетях.