Новости Экономика телевидениерекламалекарства

Виробники сиропу від кашлю зняли оманливу рекламу з ефіру телебачення

base article image

Австрійський виробник сиропу від кашлю «Лазолван» припинив розповсюдження недобросовісної та оманливої реклами по телебаченню.

Про це повідомила представник компанії «Boehringer Ingelheim» Оксана Івченко на прес-конференції, передав кореспондент ГолосUA.

За її словами, при цьому виробники сиропу не визнають своєї провини.

«Ми порушення не визнаємо, але політика компанії полягає в тому, що при виникненні в когось сумнівів та різного розуміння, ми відразу усуваємо їх», - пояснила вона.

За її словами, слоган «Кашень вилікує вам, звільнить подих «Лазолван» так, як і листок-вкладиш і упаковка були зареєстровані та затверджені в МОЗ. «Лазолван» відпускається без рецепту. Тобто, особа самостійно встановлює діагноз, і ми не можемо приймати на себе ризики, які бере особа, самостійно встановлюючи собі діагноз. Вона сама несе ризик того, що вона неправильно його собі встановила», - зазначила вона, додавши, що вся інформація щодо застосування препарату знаходиться в листку-вкладишу.

Перший заступник директора Державного фармакологічного центру Ольга Баула спростувала інформацію, що зазначений слоган був зареєстрований у МОЗ. «Я маю спростувати цю інформацію. Слоган був затверджений наступний «Заспокоює та виліковує кашель», - сказала вона.

Як повідомляв ГолосUA, Антимонопольний комітет України оштрафував на 1 млн. грн. австрійського виробника сиропу від кашлю «Лазолван» за розповсюдження недобросовісної та оманливої реклами.

К. Коваленко

 

Оставайтесь в курсе событий.
Подписывайтесь на нас в социальных сетях.